گروه بدر کنگان

درحال ازمایش

گروه بدر کنگان

درحال ازمایش

عادی سازی روابط با اسراییل خیانت به ازادی خواهان است.

چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۳۴ ب.ظ

عادی‌سازی روابط با اسرائیل خیانت به آزادی خواهان و مسلمانان و فلسطینیان است

دکتر شیخ محمود خوش‌خبر موسس مجتمع دینی امام شافعی کنگان  و مدارس و شعبات زیر مجموعه استان بوشهر، در گفتگو با خبرنگار دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر اقدام دولت بحرین در عادی‌سازی روابط با اسرائیل را محکوم کرد.

وی گفت: اقدام دولت بحرین در عادی‌سازی روابط با اسرائیل و به رسمیت شناختن آن پاداش همه اقدامات غیرانسانی و غیرقانونی اسرائیل است.
شیخ خوش‌خبر با بیان اینکه اسلام دین صلح و آشتی است، افزود: اسلام عادی‌سازی روابط با همه ادیان الهی از قبیل یهود و مسیحیت را جایز می‌داند و با هیچ ملتی سر جنگ ندارد. اما بسیار فرق است بین یهود که خدای عزوجل از آنان به‌عنوان بنی‌اسرائیل نام می‌برد با صهیونیست‌هایی که قدس شریف را اشغال کردند و امت اسلام را از خانه و سرزمین خود آواره نمودند.
وی تصریح کرد: حاکمان امروز در سرزمین اشغالی، اشغالگران جنایتکار و متجاوز هستند، که وظیفه شرعی امت اسلام نسبت به  این غاصبان مبارزه و مقاومت است. عادی‌سازی روابط با این نفرین‌شدگان  حرمت شرعی دارد؛ زیرا عادی‌سازی رابطه به معنای به رسمیت شناختن این جرثومه فساد است.
خوش‌خبر تنها راه درست را مقاومت دانست و عنوان کرد: خداوند  عزوجل در قرآن عظیم‌الشأن فرمودند: و اعدوا لهم مستطعتم من قوه..  و امروز این سیه‌روزانی که عزت خود را در ارتباط با صهیونیست‌ها می‌دانند باید بدانند که خدای عزوجل سزای این عمل قبیح آنان را خواهد داد تا درس عبرتی برای دیگر سازشکاران باشد.
مدرس موسس مجتمع دینی امام شافعی کنگان و مدارس استان بوشهر متذکر شد: دور از انتظار نبود  بحرین نیز در صف صهیونیست‌ها قرار گیرد و به آرمان همه آزادیخواهان جهان و امت اسلام و فلسطینیان مظلوم پشت کند. متأسفانه این حکام مزدور نه اسلام را شناخته‌اند و نه به آن عمل می‌کنند. ما این اقدام بی‌شرمانه مذبوحانه را محکوم می‌کنیم و این لکه ننگ از خاطر امت اسلام پاک نخواهد شد.

۹۹/۰۶/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
Adimn Admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی